Alla inlägg den 25 maj 2007

Av Gustav - 25 maj 2007 15:48

Nu har jag gjort en tillfällig layout som speglar Kickans pälsfärg. Jag hade tänkt ha den över helgen.  En svag skymt av sommar finns med också!

Av Gustav - 25 maj 2007 15:36

Jag har nu inte uppdaterat på länge nu, men det beror på att jag inte haft tid då jag hållt på med en massa roligt! Varit och simmat, Spela Bandy i skolan och mycket mer!


Sörjer fortfarande Kickan (Enligt Evas bror ligger katthimlen i New York. Så vi får hoppas att Kickan har det kul där!), men det går.


Jag tycker också synd om Emma på Emmixen.se som är väldigt sjuk nu och har varit en längre tid. Krya på dig Emma om du ser detta!


Idag i skolan har vi jobbat med Engelska, Matte och Redovisningar m.m

På rasterna (Och på fritids) spelade vi bandy.


// Gustav

Ovido - Quiz & Flashcards