Direktlänk till inlägg 18 maj 2007

Kickans minneshörna.

Av Gustav - 18 maj 2007 11:47

Nu har hon somnat in. Kickan. Sjukdomen hade spridit sig i kroppen och hon hade ändå inte levt många dagar till. Genom att lämna en kommentar

på detta inlägg så kan du önska Kickan lycka till i himmelen. *snyft!*

 Här kommer en bild: Kickan.

 
 
Ingen bild

Mamma

18 maj 2007 15:54

Hej Gustav! Vad fin den blev, bilden på Kickan! Och på dig också.

Jag har varit ledsen i dag men jag är säker på att Kickan har det jättebra nu.

 
Ingen bild

Farmor

19 maj 2007 13:16

HEJ GUSTAV!

DET ÄR VÄLDIGT TOMT EFTER KICKAN, MEN HON HAR DET BRA NU I KATTHIMLEN TILLSAMMANS MED TUTTAN O MISSAN OCH ANDRA KOMPISAR. HON SOMNADE IN SÅ FINT OCH LUNGT I KNÄT. OSKAR O BRORSAN PELLE SAKNAR NOG HENNE MEST HÄR PÅ JORDEN. MEN ÄVEN FIA VERKAR SAKNA HENNE!

 
Ingen bild

Erika

21 maj 2007 08:59

Hej Gustav!
jag tror att Kickan har det bra i katthimlen. Hon leker med andra katter och får sin favoritmat varje dag.

 
Ingen bild

Eva

24 maj 2007 11:05

Katthimlen ligger i New York. Det konstaterade min bror David allvarligt när vår familjs katt dog. Så Kickan har nog kul i New York nu!

 
Ingen bild

tiinna

26 maj 2007 23:12

hej Gustav
tråkigt med katten, men du måste tänka att hon har det bättre i katthimlen

 
Ingen bild

Pia

1 juni 2007 14:54

Hej Gustav!
Jag förstår att du och din familj är ledsna efter Kickans bortgång men jag tror ocksp att hon har det bra i katthimlen. Där har hon säkert "sällis" av Pelle Svanslös, Maja Gräddnos samt Bill och Bull. Bill och Bull är nog snälla i himlen och bästisar med Pelle.
Jag hade en katt som hette Lufsen när jag bodde hemma hos mina föräldrar. Han blev påkörd av en bil och vi blev tvungna att avliva honom till följd av skadorna. Hela familjen var mycket ledsna. Vi begravde honom under hans favoritträd nere vid sjön. Där vilarhan nu och håller säkert en "tass" över oss så att vi ska ha det bra. Han skrämmer nog också bort flertalet möss för det finns inte många nuförtiden.
Ha det så gott Gustac & trevlig helg!
//Pia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gustav - 23 januari 2008 19:41

Från och med idag kommer min blogg inte att ligga på denna adress längre.   Bloggen kommer i stället att finnas på http://www.gurra97.blogg.se   Hoppas ni kommer att trivas där!   Tack bloggagratis för allt!   ...

Av Gustav - 18 januari 2008 20:22

Ja, du ser rätt. Jag skall blogga! Tänkte här skriva ner mina reflektioner och tankar om de senaste stora högtiderna (ni förstår nog vilka).    Julen 2007 blev lyckad. Julafton firades hos min kusin Liv, 3år och hennes föräldrar Nicklas och Lena. Där...

Av Gustav - 22 december 2007 13:54

Så var terminen över. Äntligen. Det har varit en jobbig höst. Jag har varit sååå mycket sjuk… Varit sällan jag vart i skolan mer än en vecka i streck. Det beror på att vi fått veta nu tidigare i höstas att jag har en dammallergi. Inte konstigt...

Av Gustav - 22 december 2007 13:48

Reflektioner angående Julen   * Nyfiken på vad jag får för julklappar i år, vem är inte det? * Var är all snö? *Ingen gran i år, * Finns tyvärr inte så mycket julstämning här ...

Av Gustav - 4 november 2007 17:15

Uhejadamej vad lite aktivitet på bloggen det varit nu ”Slår mig själv i skallen”. Nu skall det bli lite fart.   Skall berätta vad som hände när jag tog beslutet att lägga ner bloggen. Det började så här, brukar alltid skriva i Word och k...

Ovido - Quiz & Flashcards