Alla inlägg den 11 maj 2007

Av Gustav - 11 maj 2007 15:02

Bion i onsdags var verkligen jättemysig! Vi såg som sagt Mr Beans Semester. Jag fattar inte varför den får så dåliga betyg i media, jag tyckte den var mycket bra!

 

Det braiga började redan när vi kom till bion, vi var de ända i hela salongen, så vi kunde prata högt i biosalongen osv..

 

 Sedan kom en till braig grej, pg a att de skulle hålla på och göra rent Hot Snacks lådan (eller vad det nu är) så fick vi mer Hot Snacks än vad vi skulle ha fått.

 

Sedan kom det tredje braiga! Filmen  var verkligen rolig och spännande! Det handlade om Mr. Bean som vunnit en biljett till Frankrike och Franska Rivieran. I frankrike stöter han dock på en massa problem! En pappa missar tåget som hans barn sitter på och Mr Bean tar hand om barnet. Barnets pappa är en östeuropeisk regissör på väg till filmfestivalen i Cannes.

Snart blir dock Mr.Bean efterlyst över hela landet misstänkt för att ha kidnappat pojken.

Betyg: 8/10

http://www.moviezine.se/filmsidor/bean2.shtml

 

Detta är den första Bean filmen jag ser.

 

Idag har det varit en jättekul dag i skolan! Förutom att min läsebok kom bort. Max hittade den senare dock! Tack Max! Ikväll skall vi väl sitta och titta på Talang 2007 tillsammans med familjen.

 

// Gustav

Av Gustav - 11 maj 2007 15:00

Har nu gjort en kort uppdatering av min presentation. Har skrivit till en mening om vad jag gör på sommaren. Inte så mycket mer, men jag skall skriva en ordentlig presentation snart.

Ovido - Quiz & Flashcards