Alla inlägg under juni 2007

Av Gustav - 26 juni 2007 21:09

Nu sitter jag här och har ingenting att göra. Jag skall väl snart gå och lägga mig, men jag skriver ihop en liten text om de senaste veckorna nu.


Nationaldagen + dagarna efter... Ingen rolig dag för mig!


Under nationaldagen var vi vid Stadshuset och firade och såg på bl a Tobbe Trollkarl (dock var det lite mera för små barn). Men när vi varit där en stund började jag känna av min förkylning som jag haft ett tag och tvingats vara hemma från skolan till och från. Sedan blev jag jättedålig och vi var tvugna att åka hem. Ingen rolig nationaldag alltså!


Sedan var jag ju också tvungen att vara hemma några dagar från skolan - inget roligt alls!


Skolavslutning + lite andra saker


Den 15 juni hade vi skolavslutning på våran skola. Det var en show fylld av ganska så bra sångframträdande o.dyl Det var inte den bästa skolavslutningen vi haft iallfall. Konferenciererna var väl inte heller av toppklass....


Nu har ju fritids börjat, och igår smög sig min förkylning på mig igen! Jag har ofta varit sjuk under året. Oftast av förkylning. Jag känner mig oftast väldigt tjock i halsen och är trött när jag har förkylningen. Jag är egentligen lite småsnuvig hela tiden. DETTA ÄR OTROLIGT JOBBIGT!!! Även i tvåan var jag mycket sjuk.

 Detta med förkylnignen har inte fått så mycket plats i bloggen, men nu är jag bara så trött på att vara hemma hela tiden, ja det känns som hela tiden iallafall!


// Gurra


Av Gustav - 19 juni 2007 20:02

Idag har jag fått en webcamera! Här skall jag slänga upp en bild om jag tagit med den. Var tvungen att  ta bilden med foten, och jag beklagar den dåliga skärpan.

Av Gustav - 6 juni 2007 12:39

Hej! Idag skall vi åka till Stadshuset och se bl a Tobbe Trollkarl uppträda.

Jag måste skynda mig, så jag hinner inte skriva mer...

Av Gustav - 5 juni 2007 19:31

Nu har det hänt mycket sedan jag uppdaterade senast. Detta pga att jag inte haft tid, eller lust att uppdatera bloggen.


 Jag har lekt mycket med kompisar den här tiden och senast idag var jag hemma hos Axel och spelade fotboll och igår hos Mostafa. Hos Mostafa så ringde jag hem och sa att jag skulle komma hem ca 17:00, men jag glömde bort tiden och kom inte hem förenns 18:40. Pappa blev väl lite orolig.


Nu kan jag också berätta att jag inte kommer uppdatera så mycket under sommaren, men jag kommer köra med en grej som jag kallar ´´Gustavs Smågodis´´ där jag ger en sammanfattning några gånger under sommaren.


Fortsatt så kan jag säga att i skolan går det rätt bra, håller på och jobbar i min mattebok så att jag skall komma en  bit i den.


Skall springa Stockholm Mini Marathon på Söndag, men jag har inte tränat något inför det än så vi får se hur det går. Imorgon skall jag dock träna.


// Gustavs smågodis

Ovido - Quiz & Flashcards