Alla inlägg den 9 maj 2007

Av Gustav - 9 maj 2007 18:50

Hej alla läsare! Har fått mycket beröm angående hur jag uttrycker mig! Tack alla för berömmet! 


Denna vecka har börjat precis som en vanlig vecka, jag har spelat Bandy på rasten, Lekt med mina kompisar precis som vanligt! I går, Tisdag åkte jag och pappa för att titta på hästen Binni Price debut-lopp i trav på Eskilstuna, Dock blev det som förut, Hästen blev struken! Denna gång med endast 3 minuter kvar ´´6 Binni Price till Veterinären´´ , sa de i högtalaren.


 Ikväll är jag och mamma ensamma. Vi skall därför gå på Bio och ha det lite mysigt. Vi skall se Mr Beans Semester.  Filmstart: 20:00. Hoppas den är bra!  Jag återkommer sedan med en kort recension och redogörelse om bion.


 // Gustav, Tackar återigen för berömmet! 

Ovido - Quiz & Flashcards