Alla inlägg den 6 maj 2007

Av Gustav - 6 maj 2007 20:29

Dags att redovisa helgen. Jag måste föresten påminna om att jag nu kommer att hårdbevaka Eurovision Song Contest och jag kommer nu att göra en ny kategori för detta så att ni lättare kan hitta dessa inlägg. Jag direktrapporterar finalen där The Ark har startnummer 12. På Lördag 21:00.

 Lördag:

Inget speciellt denna dag. Kollade på finalen i Pokerfejs. Spännande! Och äntligen kom mitt trav/galopp spel i brevlådan dagen innan (fredag) efter TRE MÅNADERS VÄNTAN! Segt, men det var värt det! Jättekul! Betyg: 4/5

 Söndag:

Ja, nu blev det kanske nåt nytt dataspel för mycket. Vi köpte nämligen Microsoft Flight Simulator 2004. Ganska kul! Betyg: 2/5. Annars har jag väl mest varit hemma och tittat på TV/ spelat dator osv.

 

Ja nu har jag sagt mitt om helgen. Inte så mycket text, men det har inte varit en så speciell helg heller.

Tilläger också att jag snart kommer att börja ta bilder och lägga in i mina inlägg.

 

// Den enda bloggaren i klassen (Och troligtvis i hela trean också) Gustav


Ovido - Quiz & Flashcards