Alla inlägg den 1 maj 2007

Av Gustav - 1 maj 2007 21:23

Då var det dags att redogöra Valborgsmässoafton och vi var i området där Nicklas, Lena och Liv bor. Våran familj och Nicklas, Lena och Liv fick fira utan någon mer från släkten men det var kul en då!

 

Vi kom dit 19:00 och vi var hemma hos Livs familj och åt lite paj. Den smackade mycket gott kära Nicklas, Lena och den bästa av de alla… Liv! Hon var verkligen gullig denna kväll!! Åhh jag måste säga det igen! Guuulig!! *Längtar tillbaka till Liv.*

 

Det bar sedan av till stället där elden var. De hade tänt elden redan när vi kom fram och vi gick fram till elden och tittade på den en stund.Vi satte oss ned och tog en läsk/öl och hade det lite mysigt en stund. Sedan började ett Salsaband spela och jag började dansa lite till musiken.

Mamma, Pappa, Nicklas, Lena, Förhoppningsvis Liv också och också MUSIKERNA verkade tycka att jag dansade bra! Tack! ``Sisi Bailar`` Sa de till och med i mikrofonen under en låt vilket betyder ``Jaja Dansa``. Andledningen till att de valde det uttrycket var för att jag precis varit och pausat några sekunder och druckit lite läsk och kom tillbaka.

  

Vi gick sedan så småningom hem och hade det lite mysigt och fikade hemma hos Nicklas, Lena och Liv! Det var väldigt gott med fikat vilket var en sorts bulle, godis och chips.

 

Sedan åkte vi hem och hade lite mysigt hemma också! Trevligt hade vi iallafall under hela kvällen!

Kanon: Gulliga Liv!

Kalkon: Att inte någon mer släktmedlem kom.

  

Jag kan berätta lite om idag också. Jag hade ju skollov pga. Helgdag idag och jag var hemma hela dagen och var ute och spelade Bandy, Satt vid datorn m.m På kvällen åkte jag med pappa och postade brev. Ja, mer finns nog inte att säga om dessa två dagar.

 

 Majhälsningar Gustav! *Längtar till Liv igen. Åå sööt!*

Ovido - Quiz & Flashcards