Alla inlägg den 28 april 2007

Av Gustav - 28 april 2007 21:02

Nu har jag inte skrivit i bloggen på ett tag vad vi gjort men jag kan ju berätta vad vi gjort de senaste dagarna!


 Torsdag:

Pappa åkte iväg och jobbade på kvällen så jag och mamma blev ensamma hemma. Då utbrast jag ``Kan vi inte åka till stranden och äta mat?!?`` Mamma svarade ``Ja, det var en bra ide!`` Så bar det av till Lövstabadet och med oss hade vi lite Pizza, Läsk och en Frisbee.

Vi åt pizzan först och det var som vanligt en god pizza de hade bakat på Lilla Rött!

Sedan kastade vi lite Frisbee men det gick inte så bra…


 Fredag:

Inget speciellt så… No Signal!


 Lördag:

Pappa var tvungen att jobba hemma och Farmor kom och hjälpte till, så mamma och jag stack till Skansen! Vi såg på Sälar, Lemurer, Krokodiler och en massa andra roliga djur!

Kanon: Lemurerna helt klart! Man gick ju med dom och dom var så söta!

Kalkon: Rundturståget! Verkligen inte värt 30 kr!

Konstigt!?: Att fast klockan inte var 17:00 som den skall vara när de stänger så fick ändå inte Nicklas, Lena och Liv komma in. Konstigt tycker vi!! Vi skulle alltså träffa dom på Skansen.

 

Kan nämnas att ni som undrar om det blir Liverapport från Eurovision Song Contest blir svaret.. Ja! Men dock bara på den stora finalen. Alltså inte på kvalomgången.

 

// Gustav

Ovido - Quiz & Flashcards