Alla inlägg den 18 april 2007

Av Gustav - 18 april 2007 17:36

Hej! Sitter här och känner mig så där. Har lite ont i halsen och mamma har blivit sjuk i dag också.

 

Får ta och berätta om att vi hade ett typ.. föräldramöte i skolan i går på kvällen och barnen fick visa sina arbeten för både barn och vuxna d vs 60 personer! Vi visade våra Big Books som är som små korta  Berättelser med stora bilder och stor text.

Mammas Kommentar om min och Linnea W:s Big Book:

- Som ett mysigt barnprogram för små barn.

Sedan visade vi även våra forskningar om Asagudarna från forntiden.

Jag och Hugo fick beröm för att vi pratade så högt!

( Jag och Hugo var inte i samma grupp. Jag var med Chaltu)

 

Nu orkar jag inte skriva mer då jag inte känner mig riktigt bra.

 

// Gustav L

Ovido - Quiz & Flashcards