Alla inlägg den 12 april 2007

Av Gustav - 12 april 2007 20:00

Nu har jag varit lite tyst i bloggen några dagar men nu skall jag berätta vad jag gjort under dessa dagar.Tisdag:Hemma och förskyld, men vi gick faktiskt på bio på eftermiddagen då jag kände mig mycket piggare! Happy Feet stod på schemat och vi tyckte att den var jättebra. Har faktiskt glömt namnet på huvudpersonen men den handlade om en pingvin som inte kunde sjunga. Vilkett alla pingviner ska kunna enligt de andra i koloniet. Längre vill jag inte säga. Om ni vill veta hur det gick, då får ni se filmen!Onsdag:Kände mig så pass pigg så jag gick till fritids för första gången på en evighet känns det som. Jaja, dagen flöt på och vi hade det bra på fritids.Torsdag:Idag gjorde vi en storslagen utflykt med fritids. Nämligen till Akalla By! Vi var vid ett berg innan och vilade lite och några flög drake.Sedan bar det av till Akalla By, där det fanns en massa djur och annat kul att titta på. Det bästa var nog ändå att vi fick en gratis GB-glass alla på fritids! Jag tod en Sandwich. Att tilläga är att vi gick från Barkarby Station till kullarna och vidare till Akalla By, och hem åkte vi buss.// Gustav

Ovido - Quiz & Flashcards