Alla inlägg den 27 mars 2007

Av Gustav - 27 mars 2007 20:14

Jag sitter här och småtittar lite på Brazilien-Ghana. 1-0 till Brazilien just nu och sitter och väntar på att Derek Boateng ska få komma in. Man hejar ju självklart på Ghana eftersom Derek Boateng spelade i AIK till i mitten av säsongen 2007. Jag har haft det bra nu sen vi kom hem från Stöten. Jag går på medicin just nuför att jag har ont i huvudet och är lite svullen i näsan. I skolan har jag lekt med Ludvig som vanligt och vi har fnittrat jättemycket!! Nu kommer jag att börja med min dagrapportering här i bloggen som jag skrivit underrubriken här över. Tyvärr är dagboken från semestern i skolan just nu så det dröjer ytterligareInnan infon från semestern kommer. Tja då!!! Gustav L

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards